sobota 25. července 2015

Nedělní read-a-thon

Ahoj,
dneska je to pro mě celkem neobvyklé, protože tento článek bude o read-a-thonu. Pořádá jej Adéla W. z blogu Moje malá knihovna. Její úvodní článek (pozvánku nebo jak tomu chcete říkat)  najdete zde.
Je to první datum, které mi konečně vyhovuje, takže se neskutečně těším!! Je to i můj první read-a-thon.



Co mám v plánu přečíst?







Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva

 Plácám se s ní už asi týden, ale neměla jsem na ni ani moc času. Nějak závratně mě nebaví, ale chtěla bych ji dočíst. Budu číst asi ještě dnes, ale zatím jsem na 67 straně z 318.









Rozečíst:






Mezi láskou a smrtí
Dostala jsem se tak na 10. stranu, takže to budu považovat jako bych ji vůbec nezačala číst. Jak můžete vědět, tuto knihu jsem dostala od kamarádky s tím, že je to její nejoblíbenější kniha. Má 269 stran.










Můj postup?
Chtěla bych stál v 7:50, uvidíme jestli se mi bude chtít z postele. :D
Do 8:20 mám čas na ranní rutinu.
Od 8:30 bych chtěla číst.
Do 12:30, to půjdu cca na 30 minut na počítač a hned i na oběd.
Po obědě (12:20) si půjdu zase číst až do noci, zkrátka do kdy se mi bude chtít.
Končit bych chtěla okolo 10, protože pak mě hodně bolí oči.


Děkuji Adéle za uspořádání tohoto read-thonu a všem dalším zúčastněným přeji mnoho času. :)

Zapojíte se do tohoto read-a-thonu také? Zúčastnili jste se již nějakého?


Karol

2 komentáře:

  1. Já se zapojuji, taky je to můj první. Nemám sice moc času, ale rozhodně víc, než v jiné prázdninové dny. :) Pěkný výběr knih, i když jsem ani jednu z nich nečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu opožděně, ale přeji hodně štěstí. :)
      Děkuji.

      Vymazat